Я - вчитель і особистість.

     
                                  Я душі своїй частинку всім роздам
Дуже хочу, щоб було затишно вам.
Щоб у школі ви відкрили шлях у майбуття,
                       Щоб щаслим склалося для вас життя
        






                                 

         



         Мрія про майбутнє у багатьох зароджується ще в дитинстві.
         Так було і в мене. Я спотерігала за своєю першою вчителькою і уявляла себе на її місці. Ось я заходжу до класу, вітаюся з учнями, починаю вести урок... Вони мене уважно слухають, відповідають на запитання, працюють біля дошки. Я ставлю їм оцінки, гарні оцінки, бо мої вихованці - розумнички.
        Мрія моя здійснилась. Уже багато років я працюю вчителем математики і ні разу не пошкодувала щодо обраної професії.
         Досвіду набувала поступово. У цьому допомагали  мені старші вчителі і моє велике прагнення вчитись.


          Володію різними видами компетентностей. Я креативна, бо вмію творчо підходити до всього; я гуманна, бо доброзичливо ставлюсь до людей; я комунікативна, бо вмію спілкуватися з учнями, їхніми батьками, колегами, дотримуючись педагогічного такту. Я - актор і режисер на уроці, тому моїм вихованцям і мені цікаво проводити навчальний процес.
         Володію методикою проведеня традиційних і нетрадиційних уроків, вдало використовую ІКТ, разом з учнями веду дослідницьку роботу, вчу їх самостійно працювати. Не соромлюсь переймати передовий педагогічний досвід, але й сама можу показувати "Майстер клас".
        Я прагну до позитивного стимулювання учнів на уроці, створюю умови для їхнього пізнання та розвитку самих себе, віри у свій успіх.
       Я справедлива, терпляча, чуйна, відповідальна. Маю невичерпну любов до дітей, бо без неї я не змогла б досягти педагогічних висот.

7 комментариев:

  1. Я с уважением отношусь к учителям. Они несут культуру, стремятся сделать мир лучше, видеть красоту. К сожалению, в обществе теряются ценности. Труд учителей очень тяжелый, и в то самое время очень важен.
    «Самое трудное в учении – научиться чтить учителя. Но лишь чтя наставника, сможешь перенять его правду. И лишь перенимая правду, народ способен почитать науки. Поэтому, согласно ритуалу, даже призванный к государю учитель не совершает ему поклона - так высоко древние чтили учителя...»
    (Конфуций)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Багато хто думає, що головне для вчителя - любов до дітей. Частково з цим можна погодитися. Але можна нескінченно любити дітей і не вміти з ними працювати, формувати їх внутрішній світ, виховувати. Учитель повинен не тільки любити дітей, відмінно знати свій предмет, бути хорошим вихователем, він ще повинен володіти тонкою, як я це називаю, психологічної інтуїцією і спостережливістю. Це здобувається тільки в процесі роботи, з досвідом.

      Удалить
  2. Без учителя не будет ни королей, и полководцев, ни изобретателей. А чтобы было вдохновение у учителей, нужны благодарные дети с горящими глазами, которые хотят все знать.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Коли учні ранком тебе зустрічають, розповідають як вони чекають урок, як вони готувались, можливо, можна вважати мету досягнутою: запалили іскру пізнання. Лише те засмучує, що таке трапляється все рідше.

      Удалить
  3. Через много, много лет можно забыть как звали твою первую любовь, но ты никогда не забудешь свою первую Учительницу в школе?!!

    ОтветитьУдалить
  4. Все говорят, учитель математики, учитель истории, учитель литературы. А если подумать, учитель - это больше, это учитель жизни, правди, добра. Важно, чтобы у каждого был в жизни настоящий учитель.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. В школі проводять час не тільки діти, а й вчителі. Професія "вчитель" - це спосіб життя, работа не закінчується, навіть, коли закінчені уроки.

      Удалить