Дуже хочу, щоб було затишно вам.
Щоб у школі ви відкрили шлях у майбуття,
Щоб щаслим склалося для вас життя
Мрія про майбутнє у багатьох зароджується ще в дитинстві.
Так було і в мене. Я спотерігала за своєю першою вчителькою і уявляла себе на її місці. Ось я заходжу до класу, вітаюся з учнями, починаю вести урок... Вони мене уважно слухають, відповідають на запитання, працюють біля дошки. Я ставлю їм оцінки, гарні оцінки, бо мої вихованці - розумнички.
Мрія моя здійснилась. Уже багато років я працюю вчителем математики і ні разу не пошкодувала щодо обраної професії.
Досвіду набувала поступово. У цьому допомагали мені старші вчителі і моє велике прагнення вчитись.
Володію різними видами компетентностей. Я креативна, бо вмію творчо підходити до всього; я гуманна, бо доброзичливо ставлюсь до людей; я комунікативна, бо вмію спілкуватися з учнями, їхніми батьками, колегами, дотримуючись педагогічного такту. Я - актор і режисер на уроці, тому моїм вихованцям і мені цікаво проводити навчальний процес.
Володію методикою проведеня традиційних і нетрадиційних уроків, вдало використовую ІКТ, разом з учнями веду дослідницьку роботу, вчу їх самостійно працювати. Не соромлюсь переймати передовий педагогічний досвід, але й сама можу показувати "Майстер клас".
Я прагну до позитивного стимулювання учнів на уроці, створюю умови для їхнього пізнання та розвитку самих себе, віри у свій успіх.
Я справедлива, терпляча, чуйна, відповідальна. Маю невичерпну любов до дітей, бо без неї я не змогла б досягти педагогічних висот.
Я с уважением отношусь к учителям. Они несут культуру, стремятся сделать мир лучше, видеть красоту. К сожалению, в обществе теряются ценности. Труд учителей очень тяжелый, и в то самое время очень важен.
ОтветитьУдалить«Самое трудное в учении – научиться чтить учителя. Но лишь чтя наставника, сможешь перенять его правду. И лишь перенимая правду, народ способен почитать науки. Поэтому, согласно ритуалу, даже призванный к государю учитель не совершает ему поклона - так высоко древние чтили учителя...»
(Конфуций)
Багато хто думає, що головне для вчителя - любов до дітей. Частково з цим можна погодитися. Але можна нескінченно любити дітей і не вміти з ними працювати, формувати їх внутрішній світ, виховувати. Учитель повинен не тільки любити дітей, відмінно знати свій предмет, бути хорошим вихователем, він ще повинен володіти тонкою, як я це називаю, психологічної інтуїцією і спостережливістю. Це здобувається тільки в процесі роботи, з досвідом.
УдалитьБез учителя не будет ни королей, и полководцев, ни изобретателей. А чтобы было вдохновение у учителей, нужны благодарные дети с горящими глазами, которые хотят все знать.
ОтветитьУдалитьКоли учні ранком тебе зустрічають, розповідають як вони чекають урок, як вони готувались, можливо, можна вважати мету досягнутою: запалили іскру пізнання. Лише те засмучує, що таке трапляється все рідше.
УдалитьЧерез много, много лет можно забыть как звали твою первую любовь, но ты никогда не забудешь свою первую Учительницу в школе?!!
ОтветитьУдалитьВсе говорят, учитель математики, учитель истории, учитель литературы. А если подумать, учитель - это больше, это учитель жизни, правди, добра. Важно, чтобы у каждого был в жизни настоящий учитель.
ОтветитьУдалитьВ школі проводять час не тільки діти, а й вчителі. Професія "вчитель" - це спосіб життя, работа не закінчується, навіть, коли закінчені уроки.
Удалить