Діти нового покоління: чому і як вчити?

10 грудня в школі пройшов диспут між вчителями і учнями: "Що, чому, як, навіщо вчити"
В даний час  здійснюється реформа освіти. Життя наповнене різними гаджетами: комп'ютерами, електронними книжками, інтеркативними дошками, мультимедійними устаткуваннями. Не стоїть осторонь і школа.  Нові технології, що постійно впроваджуються, націлені на краще засвоєння знань учнями, а багато в чому вони допомагають і вчителю. учень знаходиться в постійному кругообігу інформації, кругообіг настільки великий, що сам учень не в змозі зрозуміти, що ж робити з цією інформацією, та й особливого бажання самостійно розбиратися в чомусь не виникає.
Під час дискусії розглядались такі питання:
  • Які вони сучасні учні: погляди, бажання, цілі?
  • Чому і як вчити дітей нового покоління? 
  • Яким повинен бути сучасний вчитель?  (думка учнів)
  • Які уроки є найбільш цікавими і чому?


4 комментария:

  1. І раніше існували проблеми у спілкуванні між дорослими і дітьми: дорослі вважають, що вони все знають, діти- що доросля мало, що знають. Зараз час плине дуже швидко, тому потрібно збиратися і знаходити спільну мову.
    Такі диспути і круглі столи дуже потрібні.

    ОтветитьУдалить
  2. Так, дійсно шлях до успіху у школі - це порозуміння. Тоді і навчання дітям в радість, і робота вчителям - з задоволенням.

    ОтветитьУдалить
  3. Урок будет успешным, если дети огорчаются, если слышат звонок с урока. Какого учителя хотят видеть дети? Такого, про которого вспоминают, когда его нет.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Так, дійсно. Коли лунає дзвоник з уроку,а діти не поспішають на перерву, засмучені тим, що час прощатися - найкраща оцінка уроку.

      Удалить