10 грудня в школі пройшов диспут між вчителями і учнями: "Що, чому, як, навіщо вчити"
В даний час здійснюється реформа освіти. Життя наповнене різними гаджетами: комп'ютерами, електронними книжками, інтеркативними дошками, мультимедійними устаткуваннями. Не стоїть осторонь і школа. Нові технології, що постійно впроваджуються, націлені на краще засвоєння знань учнями, а багато в чому вони допомагають і вчителю. учень знаходиться в постійному кругообігу інформації, кругообіг настільки великий, що сам учень не в змозі зрозуміти, що ж робити з цією інформацією, та й особливого бажання самостійно розбиратися в чомусь не виникає.
Під час дискусії розглядались такі питання:
В даний час здійснюється реформа освіти. Життя наповнене різними гаджетами: комп'ютерами, електронними книжками, інтеркативними дошками, мультимедійними устаткуваннями. Не стоїть осторонь і школа. Нові технології, що постійно впроваджуються, націлені на краще засвоєння знань учнями, а багато в чому вони допомагають і вчителю. учень знаходиться в постійному кругообігу інформації, кругообіг настільки великий, що сам учень не в змозі зрозуміти, що ж робити з цією інформацією, та й особливого бажання самостійно розбиратися в чомусь не виникає.
Під час дискусії розглядались такі питання:
- Які вони сучасні учні: погляди, бажання, цілі?
- Чому і як вчити дітей нового покоління?
- Яким повинен бути сучасний вчитель? (думка учнів)
- Які уроки є найбільш цікавими і чому?
І раніше існували проблеми у спілкуванні між дорослими і дітьми: дорослі вважають, що вони все знають, діти- що доросля мало, що знають. Зараз час плине дуже швидко, тому потрібно збиратися і знаходити спільну мову.
ОтветитьУдалитьТакі диспути і круглі столи дуже потрібні.
Так, дійсно шлях до успіху у школі - це порозуміння. Тоді і навчання дітям в радість, і робота вчителям - з задоволенням.
ОтветитьУдалитьУрок будет успешным, если дети огорчаются, если слышат звонок с урока. Какого учителя хотят видеть дети? Такого, про которого вспоминают, когда его нет.
ОтветитьУдалитьТак, дійсно. Коли лунає дзвоник з уроку,а діти не поспішають на перерву, засмучені тим, що час прощатися - найкраща оцінка уроку.
Удалить