Олімпіада

Теми завдань математичної олімпіади для  6 класу:
- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чергування;
 - розфарбування;
- найпростіші комбінаторні задачі;
- найпростіші задачі на подільність та залишки;
- найпростіші задачі на принцип Діріхле;
- задачі з графами з використанням ідеї парності;
- найпростішій аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій в простих ситуаціях);
- задачі на геометричну інтуїцію;
- класичні арифметичні задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо)
Теми завдань математичної олімпіади для 7 класу:
- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чергування;
-розфарбування;
- найпростіші комбінаторні задачі;
- найпростіші задачі на подільність та залишки;
- задачі на принцип Діріхле;
- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;
- аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій в простих ситуаціях);
- найпростіші геометричні задачі;
-неформальне використання геометричних перетворень;
- найпростіші задачі на інваріант;
- найпростіші задачі на принцип крайнього;
- класичні арифметичні задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо)
Теми завдань математичної олімпіади для 8 класу:
-задачі з використанням ідеї парності, задачі на чергування;
-розфарбування;
- найпростіші комбінаторні задачі;
- задачі на подільність та залишки;
- задачі на принцип Діріхле;
- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;
- аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій, аналіз з кінця);
- ускладнені геометричні задачі за 7 клас;
- задачі на інваріант;
- найпростіші задачі на полуінваріант;
- найпростіші задачі на принцип крайнього;
- найпростіші нерівності;
- найпростіші задачі з геометричними перетвореннями;
- інтуїтивне використання індукції;
- класичні текстові задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо).
Теми завдань математичної олімпіади для 9 класу :
- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чергування;
- розфарбування;
- найпростіші комбінаторні задачі;
- найпростіші задачі на принцип крайнього;
- задачі на подільність та залишки;
- задачі на принцип Діріхле;
- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;
- аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій, анализ з кінця);
- ускладнені геометричні задачі за 8 клас (згідно програми 8, початку 9 класу);
- найпростіші задачі з геометричними перетвореннями;
- задачі на інваріант;
- найпростіші задачі на полуінваріант;
- найпростіші функціональні рівняння, метод підстановки;
- найпростіші нерівності;
- класичні текстові задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо);
Теми завдань математичної олімпіади для 10 класу:
- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чергування;
- розфарбування;
- комбінаторні задачі;
- задачі на подільність та залишки;
- задачі на принцип Діріхле;
- принцип крайнього;
- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;
- аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій, анализ з кінця);
- ускладнені планіметричні задачі;
-  геометричні перетворення та їх застосування;
- задачі на інваріант;
- задачі на полу інваріант;
- графіки рівнянь та нерівностей, ідея симетрії;
- доведення нерівностей, класичні нерівності;
- функціональні рівняння;
- методи розв’язування задач з параметрами (рівень ДПА, ЗНО);
- класичні текстові задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо);
Теми завдань математичної олімпіади для 11 класу:
- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чергування;
- розфарбування;
- комбінаторні задачі;
- задачі на подільність та залишки;
- задачі на принцип Діріхле;
- принцип крайнього;
- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;
- аналіз ігор;
- ускладнені планіметричні задачі;
- геометричні перетворення та їх застосування;
- ускладнені задачі з основ стереометрії (звернути увагу – проекції, перерізи)
- задачі на інваріант;
- задачі на полуінваріант;
- графіки рівнянь та нерівностей, ідея симетрії;
- доведення нерівностей, класичні нерівності;
- функціональні рівняння;
- методи розв’язування задач з параметрами (рівень ДПА, ЗНО);

- класичні текстові задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо).

Комментариев нет:

Отправить комментарий